en himla massa prat.

Hejsan! Inga bilder idag heller.. Inte så kul jag vet. Men det kommer igång snart! Har ju precis börjat skolan så har en del att tänka på. Fick våra MacBooks idag, så nu blir det aldrig en tråkig stund på tåget, film & musik osv. Den enda som saknas är ett mobilt bredband, internet på tåget och alla andra ställen (förutom hemma och i skolan då såklart) hade ju inte suttit helt fel. Nu är jag alltså på jakt efter en snygg datorväska också, som inte är allt för dyr. Något förslag?

Jag har förresten klippt mig! Men ingen förändring, vi tog så lite det bara gick på topparna. Måste säga att mitt hår slits rättså lite med tanke på att det var ett år sen jag klippte mig sist och innan det var det lite mer än ett år. Jag har faktiskt funderat på att klippa kortare, men jag tror inte jag vågar, inte än i alla fall. Men ja, helt ointressant..

Imorgon ska jag skrivas in på sjukhuset för på måndag ryker mina mandlar. Ska inte läggas in fören på måndag alltså, så tro nu inte att jag ligger och lider hela helgen på sjukhuset. Efter inskrivningen blir det troligen Malmöfestivalen med min saknade Mette! ♥

Kommentarer
Postat av: bip

Missade att det är på måndag de ryker, inte idag. Mandlarna. Jag håller tummarna för dig. Vet att det är enklare nu för tiden med den op.

2009-08-20 @ 10:13:55
Postat av: Mr Random

jag tycker du ska ha ditt långa hår, det är fint som det är nu:)

2009-08-26 @ 14:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0