?

För ett tag sen började jag tro att saker kanske hände för en anledning. Men det leder ingenstans? Inget positivt har kommit med det som har hänt, eller jag kan iaf inte se det? Det gäller det mesta just nu.. Jag kan ändå inte tro helt på att det inte är så, men om jag nu har "rätt", får det fan komma snart!

Imorgon ska jag opereras, förväntar mig det värsta så blir det kanske lite lättare när man vaknar upp. Alla jag har snackat med säger att det är rätt så förjävligt. Tur att det inte är ryggoperationen, då hade jag varit livrädd nu. Ska dock inte låta något av detta hindra mig, inte att mamma gjorde så jag inte kunde träffa min pappa idag heller, så ikväll ska jag försöka ta mig ut till Simon och festa med mina föradetta (SURT!!) klasskamrater från ÖP. Jag har förresten några outfit bilder som ligger och väntar på att publiceras, det kommer väl någon gång men förvänta er inte något snart. Kommer väl inte orka göra ngt på ett tag. Jag trodde att jag skulle få komma tillbaka till skolan efter ett par dagar, men läkaren sa att jag nog får räkna med att ligga hemma längre än så.

Kommentarer
Postat av: bip

Ibland när det händer saker "for a reason" kommer det positiva längre fram. Ibland tar det kortare tid och ibland längre.Ibland tror vi kanske att -det positiva- är det vi vill just då. Just då när man väntar. Jag hoppas det kommer en dag då du kan säga: "Vilken jävla tur att det blev som det blev!"

Lycka till i morgon. Vet att det är jobbigt. Ta en dag i taget. Tänker på dig:) Puss o kram.

2009-08-23 @ 18:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0