med tiden kommer

Massor att skriva, men ingen ork. Inte en lugn stund för mig, ett medvetet val då sommarlovet är slut. På måndag börjar jag skolan. Men jag ska nog agera sommarlov om kvällarna enda tills resten av sverige (känns det som) börjar skolan om nästan två veckor..

Kan berätta att detta sommarlovet har innehållt riktigt bra stunder, riktigt dåliga stunder, och alla andra möjliga stunder. Jag har varit i åhus två gånger, i rydsgård nästan varje dag sen dess, umgåtts en himla massa med nytt folk, kollat ovnaligt mycket på fotboll, festat, saknat mette och massa andra, bestämt mig för att byta skola, fått kalla fötter för mitt val att byta skola, precis kommit hem från en spontan resa till göteborg, shoppat ovanligt lite (!!!), jobbat lite med extra betoning på lite, fotat rent för lite, varit i vargbeg, jag har gjort precis vad man ska göra på ett sommarlov men precis som alltid hinner det ta slut innan det ens hunnit börja. Så nu är det nya tag så ser vi vad som händer!

Kommentarer
Postat av: bip

Det låter som en bra början! Nya tag. Kramar

2009-08-15 @ 10:40:00
Postat av: kajsa nygren

ÅH, christine. Fan va nice att du ska börja i Malmö, hoppas vi kommer ses mer då. När börjar du imorgon?

2009-08-16 @ 11:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0