Nya skor?



Din Sko, Monki.


Behöver (eller ja, behöver och behöver... hehe) köpa nya skor och hade tänkt mig något i denna stilen. Det jag först tänkte mig var egentligen de till höger som är ifrån Monki, de ifrån Din Sko känns lite för lika mina boots men jag vet inte. Sen har jag inte koll på om Monki fortfarande säljer dessa skorna, ni kanske har sett någon som säljer sina på en bloppis eller någon annan annonssida eller om ni sett ett par liknande skor någon annan stans? Lämna en kommentar isåfall. Vilka tycker ni är snyggast?

Kommentarer
Postat av: Elna

sv: aha! jo, ett tag var jag sugen på att gå på en "bättre" utbildning, men jag hade inte orkat pendla. Blir ju nästan två timmar per dag. och så trivs jag hur bra som helst på ÖP just nu så :)

2009-08-18 @ 23:51:38
URL: http://elno.devote.se/
Postat av: malin

sist jag såg monkiskorna var dom på rea! om du har tur finns det ett par kvar i din storlek, men chansen kanske inte är så stor..

2009-08-19 @ 06:56:40
Postat av: bip

Dom till höger är lite mer aannorlunda. Gillar dom. Sen vet jag ju att du har andra liknande de till vänster så då blir valet: de till höger. Men roligt att du skriver "behöver" ha ha

2009-08-19 @ 09:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0