Det blev en lång natt.


Jeans - CM, skor - Vagabond, tröja och smycken - H&M, väst - secondhand och väskan är min systers farmors gammla.

Nu har jag till och med outfitbilder på lager, hur ofta händer det egentligen? Detta hade jag på mig i måndags eller något sånt tror jag. Idag fyller min systers tyvärr avlidne farfar år så vi ska åka till graven och lägga blommor sen äta och sånt. Lite läskigt att man firar en död persons födelsedag tycker ju jag, men det är väl ett sätt att minnas, bearbeta osv. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, men ska antagligen träffa Nicole, Hampus och kanske några andra.

Juste! Jag åkte till Åhus igår ju, skulle komma hem imorgon men vi orka bara inte. Så i natt stack vi hem. Var tillbaka i min säng vid 3-tiden. Halva gänget stanna dock kvar. Jag kan ju säga att jag är riktigt glad att jag inte gjorde det. Att vakna upp i min säng istället för ett överbefolkat, blött, obekvämt tält kändes riktigt bra. X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du dina bilder så stort uppladdade? mina blir bara små.. ://

2009-07-19 @ 00:47:32
Postat av: bip

Ja det kan ju vara en konstig sak att fira någon död. Mest tror jag precis som du sa, att minnas och att få ihop familjen på en och samma gång..

Det var himla roligt att träffa dig! Lycka till med allt som ligger framför dig! Puss

2009-07-20 @ 09:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0