IM BACK.

Hej igen! Nu är jag hemma ifrån Åhus, eller ja jag kom hem igår eftermiddag. Jag har haft jättekul! Vi har kollat fotboll, solat, badat, festat, sovit otroligt lite och jag är jättesliten. Det blir till att ta igen flera veckors sömn snart. Jag har inte tagit alls många bilder, det har bara inte varit det som stått överst på listan. Men jag ska i alla fall skriva ett inlägg med allt vi gjort.

Aldrig en lugn stund här så igår kom några av mina vänner hit och kolla film, dock somna majoriteten, även jag. ( alla förutom Kewin var med i Åhus, så vi hade inte förväntat oss något annat). Idag är det väl ok väder. Jag vill gärna till stranden, men får se hur det blir. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0