Its that simple



Uppdatering går lite upp och ner, jag vet. Är inte hemma så mycket, så är det bara.  De senaste veckorna har jag spenderat massor av tid med nya vänner bl.a. en person som har kommit till att vara i mina tankar så gott som hela tiden. Måste säga att jag ligger på topp nu, längesen det var så känns det som och det är till stor del på grund av honom. Visst är det en underbar känsla när man hittar någon som man verkligen trivs med, inte kan få nog av och får en att bli motiverad till att vara sitt bättre jag?

Ja, i alla fall. De bilderna jag har att visa är när jag, min syster, mamma och morbror var i Malmö på museum. Min syster kan inte sluta överdriva sina poser och båten är något jag bara hitta på museet. Sen bilderna som fortfarande ligger på kameran är från klassfesten nu i måndags. Blivande SP2G, som jag tyvärr inte ska börja i då jag bytar skola nu till hösten. Kommer verkligen sakna alla i min klass jättemycket! Men ser även fram emot att börja på mediegymnasiet, ska bli riktigt kul. Nej nu borde jag väl sova, godnatt snyggingar! ♥

Kommentarer
Postat av: bip

Ååååhhhh Vad roligt att du ska börja där!! Plötsligt så bara VET man vad det är man ska göra/välja.Finns en mening med allt. Undrar vem lillasyster har poserandet efter...:)

Har inte vågat fråga förut..Hur var Harry Potter-filmen? STORT GRATTIS TILL DITT BESLUT!. Och vännerna du fått i gamla klassen finns ju kvar.

2009-07-29 @ 11:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0