15 juli 09


Bild tagen av mig från mammas födelsedag.

Jag har fått klagomål på att jag inte upptaderar. Ja, jag är inte bra på det. Men känner ingen motivering. Det är inte fören jag slutar skriva som ni visar att ni bryr er, ni får börja kommentera på mina inlägg då också! Plus att jag har faktiskt sommarlov, är ute nästan hela tiden och hittar på saker, så som det ska vara. Men visst jag ska börja blogga bättre om ni blir bättre på att visa att ni faktiskt läser! Im just sayin.. Hoppas ni har haft ett bra sommarlov hittills! Ni kanske kan berätta om ni har gjort något speciellt? X

Kommentarer
Postat av: Reino

visst kan jag göra det... solat, solat, spelat boll, badat, solat... kul att läsa? xD nej precis :D

2009-07-16 @ 02:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0