14-15juni

De senaste dagarna har sett ut såhär; igår så var jag på marknad med Johanna och Nicole, på kvällen så åkte jag och Nicole till hampus och åt mat och kolla film. Jag stack hem vid halv tolv tiden och då kom Robin och Philip hem till mig. Vi kolla på film och tramsa lite. Jag somna inte fören kl halv 6 men de andra två hade redan slocknat då..

Idag så har vi inte gjort mycket, vi hämta linus sen stack vi till Hampus och nu står Robin och Hampus i köket och gör mat, verkar bli riktigt gott! Nicole var här innan, men hon stack på övningskörningskurs tyvärr! Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll, men ja.. Ni får ha en bra kväll i alla fall! X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0