27JUNI2009


Linne (med knappar fram)- weekday, shorts - Gina T, smycken - H&M och Lindex.

Hej! Igår var det egentligen tänkt att jag skulle ha fest, men vi bestämde oss för att ha det hos en av dom som skulle komma hit istället, Tack för det Bengan! Så först kom Johanna, Agnes, Siri, Cecilia, David och Jocke hem till mig så satt vi och dryga lite och krängde lite, sen stack vi då vidare och va där till, ja ingen aning faktiskt, 02.00-02-30 skulle jag tippa på. Sen följde Hampus och Robin med mig hem och efterfesta lite. Juste bada gjorde vi också, eller ja inte jag med jag följde med några vid 1-tiden som bada. Eller nu ljuger jag kanske, jag vet faktikst inte vad klockan va, när man inte har någon speciell tid att passa så tappar man all tidsuppfattning har jag märkt.

Om en kvart ska jag sticka till Malmö med några vänner, jag har väl inte så mycket pengar men ställer alltid upp på att vara smakråd!

Kommentarer
Postat av: bip

Hej, min vän.

Vilka härliga bilder på dig och dina vänner!

Jag kom hem från Öland igår, där jag gått en skrivarkurs en vecka. Vad skönt att du fått besked från läkare om mandlarna. Då vet du det iallafall.

Grattis till dina MVG!! Bra jobbat!

Puss och kram

P.s. Ska skriva ihop ngt om hudvårdsserien så kan vi höras.

2009-06-29 @ 10:07:33
Postat av: Elin

Oooh vad fin du är! så fruktansvärt söt, oj! :)

2009-07-10 @ 10:07:43
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0