Changeling



Precis sett klart Changeling och bestämt mig för att stanna hemma. Chansen är inte stor att jag skulle orka eller lyckas koncentrera mig i skolan idag och det är det enda som behövs för det jag skulle göra, koncentration. Changeling var jättebra, en sån film som för en gångs skull inte är så förutsägbar och även baserad på en sann historia som alltid gör saken lite mer intressant. Så idag ska jag plugga, ta det lugnt och kanrka nässpray och hoppas på att spänningen i örat går över. Ska till doktorn också, får hoppas på att dom kommer med något vettigt, men antagligen inte. Det gör inte bara ont utan det är fruktansvärt irriterande att känna sig döv på ena örat. Allt hörs inne i huvudet, ni vet som det brukar göra om man håller handen över örat..

Kommentarer
Postat av: bip

Fantastiskt fin bild!

Jag blir lite orolig för dig när du är sjuk så ofta. Energi till dig!! Vilken dag slutar du?

2009-06-05 @ 21:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0