ÖRON-NÄSA-HALS

(Jag vet att min blogg har blivit sjukt tråkig utan bilder, men det kommer igen när jag har ork. Känns som någon uppdatering är bättre än ingen.)

Hej! Nu ska jag sticka till doktorn. Vi fick tillbaka provsvaren igår, men de visade ingenting!! Det är ju bara drygt, jag har varit sjuk jättemånga gånger på bara ett halvår och det är rätt drygt! Missar saker i skolan osv. Nu har de iaf skickat mig till Öron, näsa, hals om jag förstod det rätt, och det är dit jag ska idag. De tror att det kan vara mina mandlar som orsakar det, så det kanske blir en liten nedskärning på kroppsdelar, om man kan säga så. Ja i alla fall, att mandlarna åker bort. Mina är extremt stora, vilket gör att jag snarkar också, och de är bara allmänt jobbiga och i vägen, så om jag har tur så blir allt mycket bättre efter allt det onda om de nu tar bort dem.

Kommentarer
Postat av: Ville;

Lycka till !

2009-06-03 @ 21:12:38
URL: http://viktoriversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0