STUDENT



Vill försvara den beiga klänningen och säga att den inte riktigt får sin rätt på bilden! Så vilken tycker ni jag ska ha imorgon på studentfest? Rätt fin familj eller vad man ska säga, eller jag vet inte egentligen, men i alla fall så vill jag inte komma dit för lite uppklädd. Tänk er detta med en massa armband och ringar.

Hej! Jag mår bättre nu. Har pluggat vad jag orkat och försökt vila. Fick dock besök idag av David som förövrigt tar studenten på måndag (GRATTIS!) så det blir fest imorgon! Jag vet inte vad jag ska ha på mig så jag tänkte ni kunde hjälpa mig lite. Tillbaka till pluggandet, lärarna har erbjudet att jag ska få extra tid på mig att göra klart det sista för de vet att jag har varit sjuk så mycket. Det glädjer mig verkligen att de förstår! Och inte tror att jag skolkar och halkar efter på grund av det.

Kommentarer
Postat av: emma

den till vänster :)

2009-06-04 @ 18:57:26
Postat av: Anonym

vänster utan tvekan!!

2009-06-04 @ 20:11:53
Postat av: elina

riiktigt snygga klänningar!!

2009-06-07 @ 10:22:24
URL: http://eliinao.devote.se
Postat av: Anonym

I love both outfits, inclusive the shoes!

2009-06-11 @ 15:39:58
URL: http://tesstoimpress.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0