The night of poses..

.. måste jag nog säga. Det blev en del bilder, men de är tagna under en tidsperiod på 15 min kanske och därför är det samma människor på bilderna som posar som aldrig förr. Det va inte heller jag som hade kameran under kvällen. Så ännu en bildbomd idag. X

Posandet har officiellt börjat.
Yes, en arrangerad bild på Nicole och Hampus som är så söta tillsammans.
Okej, detta är bara en söt pose ifrån Johanna.
Rasmus och Jens.
Jens och Johanna.
Bebben, Jens, Robin, Johanna, jag och Nicoles fingrar ;-)
Jens, Johanna, Jag och åter igen Nicoles fingrar.
Sista bilden, Bebben, jag och Jens.

Så tack så jättemycket för igår allihopa! Ni är bäst ;-D♥

Kommentarer
Postat av: elina

riktigt härliga bilder :)

2009-06-24 @ 08:28:40
URL: http://eliinao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0