Vad blir detta? 3792:e gången jag är sjuk i år eller något..

Ja, detta blir väl ett ganska värdelöst inlägg. Lite ytligt om hur jag mår och vad jag har gjort idag.. Jag vakna en timme för tidigt som ni kanske vet. Sen hade vi matte, och jag fick reda på att där faktiskt inte är alls mycket jag måste kompletera för att få MVG i matte, så det känns bra. Nu ska jag bara klara det också.. Efter det lunch och sen idrott.

Sista idrottslektionen för året (och sista gånger vi har Andreas fick vi reda på, så typiskt att bra lärare ska försvinna..) så vi spelade kubb, och det va sjukt varmt ute! Jag och Mette gick och träna lite sen. Mådde dåligt i halsen typ hela dagen så när vi kom hem till Mette efter att vi tränat ( Vi hämta upp Mimmie på vägen) så byta vi om till bikini och gick ner och träffa några vänner, Planerade inte att bada direkt, då jag mådde sämre, men självklart blir man ikastad av en viss Emir och Sebastian.. Och efter det har jag mått piss.

Det har dock inte stoppat mig för att först gå tillbaka till Mette, fixa torra kläder, gå ut och träffa Emir och dem igen, möta Varga och Co och sitta och chilla ute i ett par timmar, sen dock mådde jag ännu sämre och nu äter jag tomatsoppa, har prov imorgon så måste plugga sen ska jag däcka, stenhårt..

Kommentarer
Postat av: Ville;

krya på dig <3

2009-06-01 @ 22:24:23
URL: http://viktoriversen.blogg.se/
Postat av: bip

Men, vännen.. Vad är det du har som bara kommer tillbaka? Krya!

2009-06-02 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0