är du en av de som gråter när ingen ser på?



Ligger ute i solen med musiken på högsta volym. Grymt härligt. Det blir så varmt inne på vår innergård, nästan för varmt. Glad är jag i alla fall att detta vädret är tillbaka, nästan bättre än innan! Idrotten och naturen var inställda så hade bara en 40 minuterslektion. Sen åt jag glass med Mette och hemmagjord kolasås. Nu är jag som sagt här ute och har inga planer på att göra något även fast jag har samma ångestskapande saker att göra som alla andra - läxor.

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Jag tycker du borde dela med dig av din musiksmak till dina läsare Christine, funderat på att fixa en LastFM-profil? :-]



Om du vill registrera dig så är det bara att glida in på den här länken: http://www.lastfm.se/join



Keep up the good work!

2009-05-11 @ 19:52:49
Postat av: elin

när ska du återkomma med det där mailet du fick?

2009-05-11 @ 22:29:29
Postat av: bip

Ja, just det! Möjligheten du skrev om?

2009-05-12 @ 11:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0