Hemma igen

Hej! Detta är ett väldigt spontant inlägg. Jag har precis kommit hem ifrån S!ESTA. Alltså 3 minuter sen. Sitter här alltså helt smutsig och äcklig, på siesta kändes det normalt men ute i samhället typ var det inte riktigt samma sak haha...

Gud, jag är hög på känslan fortfarande! Jag är verkligen jätteglad att jag stack dit! Och jag bara måste till fler festivaler i sommar, det blir till att jobba en himla massa för att ha råd, men det är det värt helt klart! Självklart så var där dåliga stunder osv, men allt det bra vägde upp dem. Ni som inte varit på festival borde verkligen sticka dit. Klart det passar ju verkligen inte alla, men man kan bli förvånad hur jäkla bra det passar en egentligen, när man väl kommit dit och upplevt det. Träffa massa nya människor osv. Bilder kommer senare, tog inte jättemånga, men ska få vänner att skicka också. Hoppas ni har haft det bra! Ser inte fram emot att komma tillbaka till allt det vanliga, men vet ni vad snart är det fan ta mig SOMMARLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0